تبرک
 
دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, :: 22:19 ::  نويسنده : amir

 .
این تبلیغ جدید تبرک رو دید، حمید برا زنش تولد گرفته ؟!
شمع کیکش هم یه عدد ۶ رقمیه که ساعتهای عمرشه
من هرچی حساب کردم سن زنش بالای ۴۰ درمیاد..!!
خیلی خوب مونده ها …
بابا یه ذره شعور برای مخاطب درنظر بگیرید بد نیستا… 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جوك های توپ
فقط بيا تو بخند
درباره وبلاگ

سلام من اميررضا هستم اين سومين وبلاگمه بياين تو از خنده بتركيد راستي نظر اصلا ياد تون نره راستي هركي اومد تو ادرس وبلاگشو تو نظرات بنويسه تا لينكش كنم و يك چيز ديگه من به همه ي وبلاگا سر ميزنم نظراي تيليغاتي ننويسين كه جواب نميدم از نظراي تبليغاتي خوشم نمياد.
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 36061
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


   
   

AvaCode.90